Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мачушник О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Мачушник О. Л. 
Інтерес до професії як чинник пізнавальної активності майбутніх психологів [Електронний ресурс] / О. Л. Мачушник // Наука і освіта. - 2014. - № 5. - С. 248-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_5_47
Експериментально досліджено чинники розвитку пізнавальної активності майбутніх психологів (студенти-психологи НПУ ім. М. П. Драгоманова, Житомирського державного університету ім. І. Франка та Житомирського інституту МАУП – всього – 318 осіб). Виявлено зв’язок між інтересом до професії та пізнавальною активністю студентів, показником якої є рівень їх успішності. Досліджено, що впевнені у правильному виборі професійного шляху студенти більш відповідально ставляться до навчання та опановування професійними навичками, є більш активними та самостійними у пошуку необхідної для навчання інформації. Тих студентів, які були впевнені у правильності вибору професії та виявляли бажання спробувати у ній свої сили, виявилося 197 осіб (група А). Проаналізовано успішність студентів (121 респондент), які вважали, що зробили неправильний професійний вибір (група Б), і тому не мають наміру йти працювати за отриманою спеціальністю. На основі компаративного аналізу студентів виділених груп на питання: "Чому Ви обрали спеціальність психолога?", визначено, що більшість представників групи А вказали на свідомі позитивні причини вибору професії – професійні мотиви та інтерес до психології; у групі Б цей показник значно нижчий – половина респондентів. Негативне або індиферентне ставлення продемонстрували в групі А третина респондентів та у групі Б – більше половини опитаних осіб. Успішність професійної підготовки, на думку 75,6 % студентів групи А та 55,4 % студентів групи Б залежить від їх власної активності, самостійності та ініціативності; допомоги від батьків очікує приблизно однакова кількість студентів обох груп. Экспериментально исследованы факторы развития познавательной активности будущих психологов (студенты-психологи НПУ им. М. П. Драгоманова, Житомирского государственного университета им. И. Франко и Житомирского института МАУП, всего – 318 человек). Выявлена связь между интересом к профессии и познавательной активностью студентов, показателем которой является уровень их успеваемости. Доказано, что уверенные в правильном выборе профессионального пути студенты в целом более ответственно относятся к учебе и овладению профессиональными навыками, являются более активными и самостоятельными в поиске необходимой для обучения информации. Тех студентов, которые были уверены в правильности выбора профессии и проявляли желание попробовать в ней свои силы, оказалось 197 человек (группа А). Проанализирована успеваемость студентов (121 респондент), которые считали, что сделали неправильный профессиональный выбор (группа Б) и поэтому не намерены идти работать по полученной специальности. На основе сравнительного анализа студентов выделенных групп на вопрос: "Почему Вы выбрали специальность психолога?", определено, что большинство представителей группы А указали на сознательные положительные причины выбора профессии – профессиональные мотивы и интерес к психологии; в группе Б этот показатель значительно ниже – половина респондентов. Отрицательное или индифферентное отношение продемонстрировали в группе А треть респондентов и в группе Б – более половины опрошенных лиц. Успешность профессиональной подготовки, по мнению 75,6% студентов группы А и 55,4% студентов группы Б зависит от их собственной активности, самостоятельности и инициативности; помощи от родителей ожидает примерно одинаковое количество студентов обеих групп.The article is devoted to the problem of cognitive activity that is currently of special importance to future psychol-ogists whose professional occupation lies in providing another people with expert psychological assistance. Future spe-cialists are constantly searching for new knowledge and rich information in order to solve professional problems. The sufficient level of cognitive activity will serve as the force that will help them solve professional tasks successfully.The aim of the research lies in finding the factors of cognitive activity of future psychologists. The paper empirically studies the aspects of the connection of interest and the level of cognitive activity to profession.
Попередній перегляд:   Завантажити - 435.934 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Дмитрієва С. 
Підліткова агресивність та шляхи її корекції [Електронний ресурс] / С. Дмитрієва, О. Мачушник // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2018. - № 1. - С. 108-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2018_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.926 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мачушник О. Л. 
Система інтерпретації дружніх стосунків у ранньому юнацькому віці [Електронний ресурс] / О. Л. Мачушник, Н. М. Дубравська // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2019. - № 3. - С. 120-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2019_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 529.499 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Дмитрієва С. М. 
Вивчення рівня емпатійності майбутніх психологів [Електронний ресурс] / С. М. Дмитрієва, О. Л. Мачушник // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2019. - № 1. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2019_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 188.793 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Дмитрієва С. М. 
Психологічні детермінанти підліткової тривожності [Електронний ресурс] / С. М. Дмитрієва, О. Л. Мачушник // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. - 2018. - № 3. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkib_2018_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.12 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мачушник О. О. 
Функції означеного артикля в творах в. Шекспіра [Електронний ресурс] / О. О. Мачушник // Наукові записки Малої академії наук України. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 4. - С. 227-230. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snjasu_2013_4_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 575.792 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Дубравська Н. М. 
Система мотивації вступу до шлюбу сучасної молоді [Електронний ресурс] / Н. М. Дубравська, О. Л. Мачушник // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. - 2020. - № 3. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vkibt_2020_3_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 652.777 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського